Ta för dig i sängen!

Nu mina kära damer kommer jag komma med världens enklaste knep!
Jag vet att det är MÅNGA tjejer, i alla åldrar, som har svårt att komma vid sex.
att det ibland inte spelar någon roll om man har sex i 2 timmar, det går ändå inte.
Jag var likadan ändå tills jag kom på detta knep!

Testa själv hemma vad det är som gör att du kommer. det kan vara att ta på ett speciellt ställe, någon speciell vinkel, att gnugga nånstans eller vad som helst, olika för alla.
När du senare har sex med någon, så ska du säga till honom vad det är som får dig att komma.
Många kan vara för blyga för att säga till, men det tycker jag absolut inte man ska vara!
En kille tänder faktist på när man säger hur man vill ha det, tro det eller ej!
Jag själv var för blyg för att säga något i början, men sen en dag fick jag nog på att aldrig få komma tillsammans med min sexpartner. Då tänkte jag, allt eller inget, så sa jag bara att
 ''såhär gör jag hemma, och det brukar få mig att komma. vill du testa?''
Killen jag hade sex med blev faktist JÄTTEGLAD då jag tydligen var den första som sagt hur jag ville ha det!
Tänk vilken boost för killen också, som får sin tjej att komma?

Att fejka en orgasm förstör bara i längden då det kan bli en vana som är svår att bli av med. man kanske tänker att en gång skadar inte, men det gör det. tillslut blir det som om att man ger en tjänst till sin partner.


Min fråga blir då:
Säger du hur du vill ha det i sängen? och om inte, varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0