Funderingar.

Jag är singel, och har vart det sedan oktober 2009.
jag har själv valt att ha det så, för jag saknade det livet.
Många av mina vänner är singlar, men det är inte många av dem som valt att ha det så.
dom vill ha seriösa förhållanden, men jag märker att destå mer de söker efter den rätta, destå svårare verkar de ha det.
jag som själv valt att vara singel, verkar få napp hela tiden, Killar klistrar sig till mig, och många får känslor för mig. Jag vill inte att någon ska få känslor för mig, då jag hatar att krossa hjärtan.

varför är det på det här viset?
det känns lite som om jag går runt med en stor skylt som lyder :
SÖKER EJ SERIÖST FÖRHÅLLANDE, BARA EN TREVLIG KVÄLL.

jag hade en trevlig kväll i veckan. eller rättare sagt, jag hade 2.
den första var med en gammal flamma, den andra va med någon jag aldrig tidigare träffat.
spännande med något nytt, jag brukar inte vara allt för förtjust i det, men den här killen var så söt och förståndig att jag gillade det. väldigt mycket.

då detta är mitt första inlägg skulle jag uppskatta om folket sa vad ni vill läsa.
jag är en ung tjej mellan 18 och 25, som kommer ta upp precis ALLT,
sex, kärlek, fester, droger, alkohol, killar, tjejer, föräldrar, jobbsituationer osv.
you name it, jag kan prata om det, öppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0