fetischism

detta är ett ganska tabu ämne.
att man tänder på annorlunda saker, som man inte tror är så vanligt.
det är inte något man tar upp på första dejten, vilket jag anser vara synd.
sex är något alla tänker på, och sexuella fantasier har alla.
fanstasin skenar ofta iväg till något som kan tänkas konstigt, annorlunda eller skrämmande.
många vågar aldrig leva ut sina fantasier, vilket är tråkigt så alla har dom.

man ska också tänka på att när man väl sagt till sin partner vad man fantiserar om,
så kanske denne fantiserar om precis samma saker?
också att bara för att man berättat om sina sexuella fatasier så är man självklart inte tvingad att testa på om inte båda parter vill det. att berätta om sin sexuella fantasi kan också innebära att du och din partner kommer varandra närmare, ett nytt stadie i er tillitan.

Jag personligen, har ganska vilda fantasier.
jag tänder också på ganska vilda saker.
Detta är inget jag säger till precis ALLA jag är med, men dom jag känner att jag kan lita på, säger jag självklart det till. I sovrummet (eller vart man nu är) måste man kunna vara öppna med varandra, om båda ska trivas till hundra procent.

Min fråga är nu:
Tänder du på något speciellt? och om du gör det, Säger du det till din sexpartner? du kan självklart vara anonym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0