ett steg i fel riktning.

ibland känns det som att vad man än gör, så blir det fel.
du säger en sak till någon i förtroende, men det läcker ut.
du bestämmer dig att flytta, men när du väl kommit på plats hatar du det nya stället.
du skaffar ett husdjur, men efter en vecka är du trött på det.
Detta kan låta som hemska saker, men vet ni vad, detta är bara bra.

detta är någon man lär sig av, sina misstag.
varje gång du tagit ett steg i fel riktning, vet du hur du ska göra för att inte hamna där igen.
Det kanske känns som om livet suger just i den stunden, men efteråt, när du tagit dig därifrån, kommer allt kännas underbart.

Mitt misstag nyss var killar. män. pojkar. you name it.
jag höll på med tre samtidigt, rädd för att välja bara en av dem.
jag vet att alla tre gillade mig precis som jag var, de var förälskade i mig.
de är fortfarande det skall tilläggas.
men i stället för att välja bara en av dem (jag gillade dem allihopa), så la jag ner alla tre.
jag berättade att förhållande är inget jag söker just nu, och alla förstod, och nu är vi bra vänner.
dessa visste såklart inte om varandra, men jag hade inte hjärta att berätta.
jag ser det inte heller som otrohet eftersom jag inte hade ett seriöst, bekräftat förhållande med någon av dem.

Just nu mår jag jättebra. jag vill vara själv. jag lärde mig att man inte ska ha flera samtidigt, även om de inte är förhållande.
jag vill vara singel, och leva livet medan jag kan.
nya sexuella upplevelser, korta romanser och liknande.

min fråga nu är:
har du någonsin lärt dig av dina misstag, eller gör du som om och om igen? du kan såklart vara anonym =)




Kommentarer
Postat av: L.H

snygg blogg verkligen!

uppdatera mer bara!

2010-04-07 @ 20:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0